با سخت‌ترین امتحانات جهان بیشتر آشنا شوید

امتحانات و آزمون ها، همواره کابوس زندگی همه دانش آموزان جهان است. همانطور که دانش آموزان بزرگ‌تر می شوند، امتحانات نیز آن ها را بیشتر به چالش می کشد به طوری که هر دانش آموز احساس می کند در معرض تست های چالش برانگیز قرار گرفته و تمامی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تا به حال برایتان پیش آمده در حال امتحان دادن درسی دشوار باشید و احساس کنید که زمان به طرز شگفت انگیزی سریع تر می گذرد؟ شاید هم در چنین شرایطی فکر کنید سخت ترین آزمون دنیا در حال برگزاری است و نمی توانید از این امتحان، سر بلند بیرون بیایید.

امتحانات و آزمون ها، همواره کابوس زندگی همه دانش آموزان جهان است. همانطور که دانش آموزان بزرگ‌تر می شوند، امتحانات نیز آن ها را بیشتر به چالش می کشد به طوری که هر دانش آموز احساس می کند در معرض تست های چالش برانگیز قرار گرفته و تمامی ندارد. با این حال، همه ما می دانیم که برخی از امتحانات دشوارتر از آنچه که تصور می کنیم، هستند.

بر اساس گزارش پایگاه youthincmag، امتحانات همراه منبع فشار و اضطراب برای بسیاری از نوجوانان در سراسر جهان بوده که در این گزارش، 10 امتحان دشوار در سطح جهانی مشخص شده و داده های این پژوهش بر اساس نظریات دانشجویان و تجزیه و تحلیل داده های موجود، تعیین شده است.

پاسخ به 6 آزمون در 2 مرحله
شبکه سیسکو سیستمز دارای گواهینامه‌های بین‌المللی معتبر در زمینه مهندسی شبکه است، در صورتی که فردی بخواهد به عنوان کارشناس اینترنت در این سازمان مشغول شود باید به 6 آزمون، در 2 مرحله پاسخ دهد. تنها افرادی که در مرحله اول پذیرفته شوند، می توانند وارد مرحله دوم شوند. فاز عملی این آزمون 8 ساعت زمان می برد.

آزمونی دشوار برای مهندسان هندی

GATE آزمونی با سطح کامل است که در کشور هند برگزار می شود. این امتحان، به عنوان یک آزمون ورودی برای دانش آموزان هندی‌ست که می خواهند مهندس شوند. تست های این آزمون، به گونه ای درب هایی را برای دوره های پس از فارغ التحصیلی شرکت کنندگان این آزمون باز می کند. این آزمایش یک سرمایه گذاری مشترک بین موسسه علوم هند و 7 موسسه فناوری هند در سراسر کشور، محسوب می شود. برخی سوالات، مشابه آزمون MCQ و برخی سوالات به صورت محاسبه عددی است.

آزمون گائوکو یکی از 8 آزمون دشوار جهان

آزمون گائوکو، در کشور چین برای دانش آموزانی برگزار می شود که می خواهند تحصیلات دانشگاهی داشته باشند، این آزمون برای دانش آموزان دبیرستانی در نظر گرفته شده و شرکت در آن اجباری است. این آزمون از جمله 8 آزمون دشوار در سطح جهان شناخته می شود و حتی نام آن نیز موجب استرس و اضطراب نوجوانان چینی خواهد شد.

آزمون ورودی مشترک دانشگاه صنعتی هند

موسسه فناوری هند آزمون ورودی را به صورت مشترک برگزار می کند، این آزمون مخصوص مهندسانی است که می خواهند وارد یکی از 7 موسسه معتبر مهندسی در هند شوند. این آزمون در 2 فاز سه ساعته و کاملا هدفمند برگزار می شود. از هر 500 هزار نفری که هر ساله در این آزمون شرکت می کنند، تنها 10 هزار نفر انتخاب می شوند.

دشوار ترین آزمون در کشور هند

آژانس مرکزی در هند، تمام امتحانات مهم را برگزار می کند به گونه ای که تمام مقامات دولتی کشور توسط این سازمان استخدام می شوند. این آزمون، به عنوان سخت ترین آزمون هند محسوب می شود، حتی افرادی که در آزمون شایستگی مهندسی و شبکه سیسکو شرکت کرده اند، این آزمون را بسیار دشوار می دانند. در این آزمون هر ساله حدود 300 هزار نفر شرکت می کنند که تنها 100 هزار نفر آن ها به استخدام دولت در می آیند.

آزمونی دشوار مخصوص دانشگاه های ایالت متحده

آزمون رکورد یا (GRE) یکی از گسترده ترین آزمون هایی است که در سطح جهان برگزار می شود، همچنین برخی نیز آن را از جمله دشوار ترین آزمون ها می دانند. در اکثر دانشگاه های ایالات متحده که دارای مقاطع تحصیلات عالی هستند، این آزمون برگزار می شود، تمامی متقاضیان نیز باید نمره بالایی از این آزمون کسب کنند.

سخت ترین آزمون جهان از دیدگاه وال استریت ژورنال

CFA بیش از حد حرفه ای است و در بسیاری از کشورها برگزار می شود. وال استریت ژورنال آن را به عنوان سخت ترین امتحان در جهان رتبه بندی کرده است. این آزمون شامل 2 مرحله هدف و یک مقاله وابسته به تفکر افراد است.

آزمون APFE؛ دومین امتحان چالش برانگیز در جهان

این امتحان توسط دانشکده آل سولز دانشگاه آکسفورد به عنوان دومین امتحان چالش برانگیز در جهان محسوب می شود. دانشجویان در این آزمون باید یک مقاله واحد را بر اساس یک کلمه بنویسند. نوشتن این مقاله، نیازمند به حد دانش کافی و قدرت تخیل بالایی است. در این آزمون تنها 2 نفر انتخاب می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964779

وب گردی

وب گردی