نقاشی دیواری یکی از آثار برجسته استاد رضا عباسی در منطقه 7

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای نقاشی مرتبط با آثار استاد رضا عباسی بروی دیوار موزه این هنرمند صاحب نام خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران مقرر شد نقاشی دیواری مرتبط با آثار استاد رضا عباسی بروی دیوار موزه این هنرمند واقع در این منطقه نقاشی شود.

وی با بیان اینکه اجرای نقاشی دیواری در سطح معابر منطقه تاثیر بسزایی در بهبود سیمای بصری خواهد داشت، گفت: درنظر داریم با اجرای این پروژه در راستای معرفی بیشتر این هنرمند به شهروندان بالاخص نوجوانان و جوانان گام برداریم تا این قشر از جامعه با هنرمندان نامی و بزرگ ایرانی بیش از پیش آشنا شوند.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به قدمت هنر نقاشی دیواری به عنوان یکی از اشکال هنری انسان که در طول تاریخ همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده افزود: پایداری و مانابودن این هنر در دوره های مختلف زندگی بشر به عنوان مولفه ای تاریخی در انتقال روایات و فرهنگ و رسوم بشری عمل کرده به نحوی که کمتر رشته هنری توانسته چنین تاثیری را با خود به همراه داشته باشد.

وی افزود: ترمیم و بازسازی نقاشی های دیواری فرسوده در سطح منطقه به منظور نگهداشت شهر و ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر ، یکی دیگر از برنامه هایی است که در راس اقدامات این معاونت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 964851

وب گردی

وب گردی