ماجرای حمله به دفتر بسیج دانشکده حقوق دانشگاه تهران

محمد بنی رضی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در مصاحبه با رجانیوز، گفت: امروز حوالی ساعت 14، افرادی به دستور نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران و با هماهنگی و اطلاع حراست این دانشگاه، درب های دانشکده را در ساعت اداری قفل کرده اند، به دفتر بسیج خواهران این دانشکده وارد شده و اموال و وسایل آن را خارج کرده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پس از ماه ها کشمکش بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی با مسئولان دانشگاه جهت حفظ یکی از دفاتر بسیج این دانشکده، امروز حوالی ساعت 14 زمانی که دانشکده خلوت تر بوده است، افرادی به دستور نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران و با هماهنگی و اطلاع حراست این دانشگاه، درب های دانشکده را در ساعت اداری قفل کرده اند و به دفتر بسیج خواهران این دانشکده وارد شده و اموال و وسایل آن را خارج کرده اند. پس از رایزنی با حراست و باز شدن درب های دانشکده و ورود دانشجویان به دانشکده بازهم درب های دانشکده بسته شده است.

این رفتارهای مسئولان دانشگاه رفتارهای قرون وسطایی است و احتمالا تنها در دانشکده حقوق و علوم سیاسی خلاصه نخواهد شد و در بعضی دانشکده‌های دیگر این سیاست وجود خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 964895

وب گردی

وب گردی