اعلام آمادگی  بسیج  در جهت کمک به تنظیم بازار  در کنار  قوه قضاییه

سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه ای اعلام کرد که آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه معزز قضایی اقدام انقلابی نماید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سازمان بسیج طی بیانیه ای خطاب به قوه قضائیه اعلام کرد که این سازمان در جهت خدمت رسانی به مردم به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق، اختفاء کالا، مبارزه با گران فروشی و همچنین مقابله با اخلال گران و مفسدان اقتصادی، آماده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمْ نَجْعَلُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ کَالْمُفْسِدِینَ فِی الْأَرْضِ أَمْ نَجْعَلُ الْمُتَّقِینَ کَالْفُجَّارِ (سوره مبارکه ص آیه ۳۸)

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی شکل گرفته و هدف خویش را رسیدن به جامعه مبتنی بر عدالت و برابری قرار داده است و مسلماً مبارزه با مفاسد یکی از ارکان چنین جامعه ای است.

مدتی است که جنگ ترکیبی دشمنان به منظور ناکارآمد جلوه دادن نظام از طریق نا امید ساختن مردم و دعوت به اعتراضات صنفی و قشری آغاز شده است. دست ضد انقلاب و نقش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این تحرکات کاملاً نمایان است، هرچند که سوء مدیریت و بی تعهدی بعضی از افراد به این اوضاع دامن زده است، نقش ممتاز و بی بدیل دستگاه قضا که نقطه امیدی برای همگان است، قطعاً بدخواهان نظام و مفسدان اقتصادی را مایوس خواهد نمود.

بسیج مستضعفین که همواره رسالت خود را پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب می داند، آمادگی دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد بسیجی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار و در خدمت دستگاه معزز قضایی اقدام انقلابی نماید.

در راستای برخورد عاجل با گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا و ارز، اقشار مختلف بسیج نسبت به نا امن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و رانت خواران و شناسایی متخلفین اعلام آمادگی می نمایند.

امید است که با اقدامات عملی و همکاری دولت با سایر نهادهای نظارتی و ظرفیت های مناسب قوه قضائیه فضای جدی و همه جانبه ای علیه مفسدان اقتصادی شکل گیرد و دست ناپاک آنان قطع و به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 964945

وب گردی

وب گردی