امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در تمام عرصه های دفاعی خودکفا شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به سطح خودکفایی رسیده‌اند، گفت: ما می توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

به گزارش ایسکانیوز امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران اظهار دشت: نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش امروز در تمام عرصه های دفاعی خودکفا شده و ما می توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان قرار دهیم.

حیدری افزود: خودکفایی در عرصه دفاعی از اوامر فرماندهی کل قواست و ما از تمام کسانی که می‌توانند استعدادها و توانشان را در قالب طرح ها و اختراعات نشان دهند حمایت می‌کنیم.

وی گفت: در قالب این جشنواره هر ۶ ماه یک‌بار در تهران ایده ها و طرح های نخبگان و مخترعان را بررسی می کنیم و داوران و کاربران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید کرده و آنچه که مورد نیازشان باشد را به تولید انبوه می‌رسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز تصریح کرد: ما ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و در قالب طرح لبیک ۲۸ از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و این دستاوردها می تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه نیز قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964947

وب گردی

وب گردی