فرمانده مرزبانی عراق با معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح دیدار کرد

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تشکیل داعش با دو هدف تجزیه کشورهای بزرگ منطقه و خدشه وارد کردن به چهره اسلام و مسلمین بود که با تلاش رزمندگان جبهه اسلام و مردم و رزمندگان عراق داعش در این کشور شکست خورد.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار حامد عبدالله ابراهیم الحسینی فرمانده مرزبانی کشور عراق که به تهران سفر کرده است، ضمن اعلام خرسندی از حضور این هیات گفت: در عراق دو موفقیت بزرگ در ماه های گذشته اتفاق افتاده که جا دارد به مردم عراق تبریک بگویم.

وی ادامه داد: اول پیروزی مردم عراق بر داعش که با کمک جبهه مقاومت داعش را از سرزمین خود محو کردند و دیگری برگزاری انتخابات در فضای امن و با حضور گسترده مردم بود.

عبداللهی اظهار داشت: شما به خوبی می دانید دشمنان توطئه بزرگی را در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا طراحی و دنبال اجرای آن هستند که تشکیل داعش بخشی از آن نقشه بود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنانی که عرض می کنم نا شناخته نیستند از جمله آنها آمریکا است که در همین انتخابات ریاست جمهوری اش یکی از کاندیداها به صراحت اعلام کرد ما داعش را ایجاد کرده بودیم.

سردار عبداللهی ادامه داد: اینکه چه کسانی داعش را پشتیبانی کردند و دلارها و تجهیزات پیشرفته که به آنها دادند و چه کسانی مجروحین آنها را مداوا کردند روشن است.

وی افزود: تشکیل داعش با دو هدف تجزیه کشورهای بزرگ منطقه و خدشه وارد کردن به چهره اسلام و مسلمین بود که با تلاش رزمندگان جبهه اسلام و مردم و رزمندگان عراق داعش در این کشور شکست خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964965

وب گردی

وب گردی