معاونان «توسعه و مدیریت منابع» و «آموزشی و تحصیلات تکمیلی» واحد علوم و تحقیقات منصوب شدند

دکتر فرهاد رهبر رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی معاونان «توسعه و مدیریت منابع» و «آموزشی و تحصیلات تکمیلی» این واحد دانشگاهی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر در حکمی دکتر کریم حمدی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات را به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

حضور در معاونت اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات از جمله سوابق اجرایی دکتر حمدی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر فرهاد رهبر همچنین با انتصاب دکتر حمدی، از تلاش‌ها و خدمات دکتر منصور بیات در دوره تصدی سرپرستی معاونت اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات قدردانی کرد.

طبق این گزارش، سرپرست واحد علوم و تحقیقات همچنین طی حکمی دکتر محمدمهدی دهشیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این به عنوان معاون آموزشی واحد تهران شرق فعال بود را به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات منصوب کرد.

دکتر فرهاد رهبر در پی این انتصاب، از زحمات دکتر کرم‌اله دانشفرد در سمت سرپرستی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات قدردانی کرد.

تکریم معاونان سابق و معارفه معاونان جدید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه، دکتر محمدصادق ضیایی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، روسای دانشکده‌ها و جمعی از مدیران واحد علوم و تحقیقات در محل این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 964968

وب گردی

وب گردی