پست بانک برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی تسهیلات ارزان قیمت می دهد

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به حضور 7 هزار باجه پست‌بانک‌ایران برای سهولت استفاده روستاییان از تسهیلات صندوق توسعه ملی گفت: پست بانک برای حمایت از طرح‌های اشتغالزایی تعاونی‌های روستایی تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است که در اختیار آنان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نخستین همایش نقش تعاونی‌های دهیاری در توسعه روستایی اظهار کرد: با تمهیداتی که از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته‌ شده است، تسهیلات ارزان‌قیمت توسط بانک های عامل از جمله پست بانک ایران پرداخت می شود.

وی با اشاره به حضور 7 هزار باجه پست‌بانک‌ایران در روستاها افزود: این باجه ها امکان استفاده روستاییان از تسهیلات صندوق توسعه ملی و قانون ایجاد اشتغال پایدار را با شرایط مناسب برای آنان فراهم کرده است.

فرحی نقش تعاونی‌های روستایی و مدیران عامل این تعاونی‌ها در رونق اقتصاد و اشتغال روستاها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: این تعاونی‌ها برای تأمین مالی طرح‌های خود می‌توانند به مدیریت‌های شعب پست‌بانک در استان‌ها مراجعه کنند و از تسهیلات مناسب این بانک برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، همایش نقش تعاونی‌های دهیاری در توسعه روستایی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستایی کشور برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 965064

وب گردی

وب گردی