شرکت‌های خلاق در نمایشگاه ربع رشیدی حمایت می‌شوند

دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی ، از شرکت‌های خلاقی که در نظر دارند در ششمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی شرکت کنند، حمایت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی به‌منظور توسعه و ترویج کسب‌وکارهای خلاق، از حضور این شرکت‌ها در ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی حمایت می‌کند. این حمایت شامل پرداخت 50 درصد از هزینه‌های اجاره غرقه تا سقف 20 میلیون ریال می‌شود.
ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در 14 زون تخصصی برگزار می‌شود. زون‌ها این موضوعات را شامل می‌شود: نوآوری و فناوری‌های انرژی؛ نوآوری و فناوری‌های نفت، گاز و پتروشیمی؛ نوآوری و فناوری‌های کشاورزی و زیستی؛ نوآوری و فناوری‌های صنایع نساجی و پوشاک؛ نوآوری و فناوری‌های آب؛ نوآوری و فناوری‌های مهندسی پزشکی، علوم شناختی و همگرا؛ نوآوری و فناوری‌های نانو؛ نوآوری و فناوری‌های ارتباطات، الکترونیک و میکروالکترونیک؛ نوآوری و فناوری‌های صنایع خودرو، قطعه‌سازی و ماشین‌سازی؛ نوآوری و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات؛ نوآوری و فناوری های صنایع غذایی، داروئی، بهداشتی و آرایشی؛ نوآوری و فناوری‌های مواد پیشرفته، کامپوزیت، مصالح ساختمانی و راه‌سازی؛ نوآوری و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز (صنایع فرهنگی و خلاق(؛ فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه دانش‌آموزی.
ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تاریخ 10 الی 14 آبان ماه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز برگزار می‌شود. شرکت‌های علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند تا تاریخ 30 مردادماه به پایگاه اینترنتی rinotex.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/

کد خبر: 965070

وب گردی

وب گردی