پیشنهاد رسمی برای شهاب حسینی/ «پسرها گریه نمی کنند» به فجر می رسد

پوران درخشنده به زودی با شهاب حسینی دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر فیلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» هنوز قطعی نیست قرار است پوران درخشنده در فرصتی مناسب با این بازیگر گفت و گو کند.

شهاب حسینی از گزینه‌های ذهنی کارگردان این فیلم برای بازی در این نقش است اما هنوز رسماً پیشنهادی برای بازی در هیس پسرها گریه نمی کنند به حسینی داده نشده است.

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» چندین بازیگر مرد و یک بازیگر زن هم در ذهن دارد که بعد از جواب نهایی شهاب حسینی، آنها را برای بازی در فیلم خود دعوت می کند.

در داستان فیلم بازیگران کودکی حضور دارند که دوران کودکی شخصیت‌های بزرگسال را ایفا می‌کنند. به همین دلیل پروسه انتخاب بازیگران کودک نیز در این فیلم بسیار مهم خواهد بود.

از آنجایی که این کودکان باید از لحاظ ظاهری شبیه بازیگران بزرگسال باشند درخشنده فعلاً در انتخاب آنها صبر کرده تا حضور بازیگران بزرگسال قطعی شود.

پس از انتخاب بازیگران و طی شدن مراحل پیش تولید به سرعت وارد فاز فیلمبرداری خواهیم شد. با توجه به زمانبندی‌های صورت گرفته فیلمبرداری «هیس پسرها گریه نمی کنند» پاییز آغاز می شود و اگر همه چیز هماهنگ باشد فیلم برای حضور در فجر آماده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 965098

وب گردی

وب گردی