مبارزه با اژدهای هفت سر فساد باید با قدرت و سرعت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با مقام معظّم رهبری، اعلام کرد: طرح مباحث تفرقه افکنانه و شایعه آمیز و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور را از سوی هر جناح و جمعیتی، بازی در نقشه دشمن است.

به گزارش ایسکانیوز جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پی بیانات روز گذشته رهبر معظّم انقلاب، بیانیه‌ای را صادر کرد و ضمن اعلام تبعیت و بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری، مواضع خود را بدین شرح اعلام کرده است:

۱- در حال حاضر پرداختن به اوضاع اقتصادی و سامان وضعیت معیشتی مردم باید مهمترین دغدغه مدیران و دست اندرکاران اجرایی باشد. استفاده از نیروهای جوان و انقلابی و اعمال نظرات کارشناسی و حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی است که باید هرچه سریعتر مطمح نظر مسئولین اجرایی کشور قرار گیرد.

۲- مبارزه با اژدهای هفت سر فساد باید با قدرت و سرعت هرچه بیشتر ادامه پیدا کند. اگر قوه قضائیه پیش از این به وظایف خود در ایجاد راهکارهایی جهت تسریع و تقویت برخورد با فساد اقدام می‌کرد نیاز به استیذان از رهبر انقلاب و استفاده از حکم حکومتی نبود، اما به هر حال تشکیل دادگاههای ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند نقطه عطفی در برخورد سریعتر و گسترده تر با فساد باشد.

۳- آنچه از تجربه چهل سال گذشته انقلاب و همچنین سایر جریانات در سطح بین الملل به دست آمده است، مذاکره و گفت‌وگو با آمریکا نتیجه ای جز ایجاد دشمنی و محدودیت بیشتر، از دست دادن فرصتها، از بین بردن منافع و ایجاد ناامیدی در میان دوستداران انقلاب اسلامی با خود به همراه ندارد و مباحث مطرح در خصوص مذاکره از سوی آمریکا چیزی جز ایجاد یک جنگ روانی جدید و سرپوشی برای سیاستهای داخلی کاخ سفید نیست. جنایات شیطان اکبر و اذناب منطقه ای و بین المللی آن هر روز بیشتر و نفرت و انزجاز عمومی از عملکرد آن هر روز هویداتر از گذشته می شود و در این مسیر چشم اندازی در اصلاح و برخورد منطقی آمریکا با مسائل وجود ندارد.

۴- واقعیت این است که امروز اعتمادی به دولت آمریکا جهت انجام مذاکره وجود ندارد و بر فرض آمادگی ایران برای مذاکره با طرف مقابل، آمریکا عنصری زورگو و غیرقابل اعتماد محسوب می‌شود. تجربه عراق و لیبی نشان داده است که هدف آمریکا از طرح مذاکره، چیزی جز اشراف اطلاعاتی و از بین بردن زمینه های مقاومت در کشور مقابل نیست و به محض اطمینان از عدم امکان مقاومت، آنها را مورد تهاجم قرار داده و تمامی منابع و زیرساختهای آنها را نابود ساخته است.

مهمترین عاملی که مانع از حرکت آمریکایی‌ها به سوی جنگ می‌شود، نه مذاکره بلکه تقویت سامانه های دفاعی و ایجاد قدرت بازدارندگی است که لازم است دولت محترم جمهوری اسلامی نیز بیش از پیش بر آن تأکید فرماید.

۵- این جمعیت ضمن دعوت همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و اجتماعی به وحدت و هم‌افزایی و کمک به قوای اجرایی در جهت مقابله با مشکلات موجود و شیاطین بین المللی، همگان را به همدلی و اتحاد فراخوانده و طرح مباحث تفرقه افکنانه و شایعه آمیز و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور را از سوی هر جناح و جمعیتی، بازی در نقشه دشمن می‌داند.

در پایان، جمعیت وفادران انقلاب اسلامی، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، تأکید می نماید استمرار حرکت انقلابی ملت مسلمان ایران و پیمودن راه‌های توسعه و پیشرفت جز با اتحاد و وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت فقیه و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظّم رهبری و اصرار بر مبانی انقلابی و اقدام بر اساس آنها ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965135

وب گردی

وب گردی