حمایت از تولید تنها راه نجات صنعت پتروشیمی

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: هم اکنون تولید در تمام بخش‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. نکته مهم این است که نتوانستیم تولید را در کشور نهادینه کنیم و باید گفت اگر به تولید بها داده شود می تواند جای خالی صنعت نفت را بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در نشست خبری تعامل و انطباق هوشمندانه صنعت پتروشیمی با بیان اینکه در این دنیای پرتلاطم ما هیچگاه یک لحظه از توطئه دشمنان بی نصیب نبودیم، اظهار کرد: کشور ما دارای نعمت های فروانی است که باید به آنها بها داده شود.

او تصریح کرد: باید اصحاب رسانه واقعیت های جامعه را در بخش های مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی به تصویر بکشند.

مهدوی افزود: متاسفانه در برجام فرد دیوانه ای مثل ترامپ آمد گوشه ای از برجام را خراب کرد. دنیا با اهرم سازمان ملل حرکت می کند و ما در این میان به دنیا ثابت کردیم که اهل تعامل و گفت و گو هستیم حتی اگر برجام سودی برای کشور ما نداشته باشد. ما به توافقمان پایبند هستیم از این دیکتاتوری ها در دنیا هست و شاید هم باشد.

او با اتکایی براینکه باید واقعیت های صنعت را به مردم و جامعه گفت،تصریح کرد: ما باید با اتحاد و همفکری نگذاریم به تولید کشور آسیب وارد شود. ما امروز یکی از کشورهایی هستیم که نرخ خوراک پتروشیمی با قیمت گران در اختیار ما قرار می گیرد. همچنین با چالش های زیادی کاتالیست وارد می کنیم و در کنار آن در صادرات مشکل داریم.

او افزود: دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت:هم اکنون تولید در تمام بخش‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.نکته مهم این است که نتوانستیم تولید را در کشور نهادینه کنیم و باید گفت اگر به تولید بها داده شود می تواند جای خالی صنعت نفت را بگیرد. این در حالی است که صنعت پتروشیمی در تمام ابعاد زندگی مردم رسوخ پیدا کرده است.


انتهای پیام/

کد خبر: 965137

وب گردی

وب گردی