امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی ) وایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی ) بازدید نمودند .

به گزارش ایسکانیوز ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فردفرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) و ایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید نمودند و با کارکنان این ایستگاه چهره به چهره دیدار کردند. در این بازدید امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با سربازان وظیفه این یگان نیز دیدار داشتند و دستوراتی جهت برطرف نمودن مشکلات تعدادی از آن ها را صادر نمودند.

وی در این بازدید و در جمع کارکنان این ایستگاه راداری گفت: ایستگاه رادار شهید دستنبو (شهدای سوباشی) بعنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء است و مسلما تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می کنند و چه افتخاری بالاتر از این که در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم و بحق باید هنگام ورود به این ایستگاه با وضو وارد شد این ایستگاه پر افتخار ترین ایستگاه راداری است در کشور عزیزمان چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر جاییکه ۲۰ نفر از بهترین و برجسته ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه به آغوش شهادت شتافتند. امید است ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

کد خبر: 965147

وب گردی

وب گردی