سکه و طلا در سراشیبی قیمت/دلار 10 هزار و 600 تومان

بر اساس قیمت های اعلام شده اونس طلا در بازار جهانی ۱۱۸۸ دلار و نیز نرخ دلار در بازار قاچاق ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز نسبت به روز گذشته بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با هزار و ۷۳۰ تومان کاهش با قیمت ۲۹۵هزار و ۱۶۰ تومان داد و ستد شد و طلای ۲۴عیار با ۲هزار و ۱۵۰ تومان کاهش به قیمت ۳۹۳هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با ۸۵ هزار تومان کاهش به ارزش ۳ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۰۰هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۳میلیون و ۴۵۱ هزار تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با ۹۰ هزار تومان کاهش قیمت با نرخ یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۹۱۰ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۵۰۰ هزار تومان رسید.

دلار در بازار آزاد با ثبات با قیمت چهار هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد و همچنین نرخ دلار در بازار قاچاق با ثبات قیمت به ارزش ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان در اختیار متقاضیان این ارز قرار گرفت. همچنین دلار در بازار سنا با کاهش ۱۵۳ تومان به ارزش ۷ هزار و ۹۳۵ تومان دادوستد شد.

همچنین یورو با ۱۵۶ تومان کاهش با قیمت ۱۱ هزار و ۹۴۳ تومان، پوند انگلیس با ۱۳۶ تومان کاهش به ارزش ۱۳.۴۰۲ تومان و درهم امارات با ۱۱ تومان کاهش با قیمت ۲.۸۶۹ تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی به قیمت ۱۱۸۸ دلار مورد معامله قرار گرفت.
انتهای پیام/

کد خبر: 965203

وب گردی

وب گردی