10خواننده پاپ تا 10 شهریور روی صحنه می‌روند

برج میلاد و نمایشگاه بین المللی تهران از 29 مرداد ماه تا 10 شهریور میزبان خوانندگان پاپ و طرفداران این هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، خواننده های مطرح پاپ کشور در سالن های برج میلاد و نمایشگاه بین المللی کنسرت برگزار می کنند.

تا کنون 2000 هزار بلیت کنسرت این خواننده جوان به فروش رفته است.

**سامان جلیلی- 29 مرداد

برج میلاد در این تاریخ میزبان سامان جلیلی و طرفدارانش است. او در دو نوبت اجرا خواهد داشت و مخاطبان در سانس های 19 و 22 می توانند با تهیه بلیت به کنسرت بروند.

جدیدترین آلبوم موسیقی سامان جلیلی از ۹ قطعه به نام‌های« تیک تاک»، « حیف»، «دستمه»،« حماقت»، «چه حال خوبیه»، « راحت مرو»، «حرفای تکراری»،« از دل بی قرارم » و «بی انصاف» تشکیل شده است.

**امید حاجیلی - 1و 2 شهریور

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، اولین روزهای شهریور میزان امید حاجیلی و طرفدارانش خواهد بود. حاجیلی که نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز تا کنون سه آلبوم «آلگرو» و «دارکوب» و «حاجیلیتو» را منتشر کرده‌ است.

به طور معمول میکسی از چندین سبک موسیقی در کارهای حاجیلی دیده می‌‎شود. آلبوم اول او با گرایش به سمت موسیقی آمریکای جنوبی ساخته شد اما او بیشتر به سبک لاتین، فانک و آهنگ‌های ریتمیک و انرژیک علاقه‌مند است.

**مازیار فلاحی- 2 شهریور

دوم شهریور برج میلاد میزبان مازیار فلاحی و طرفدارانش است. فلاحی خواننده، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و ترانه‌سرایی است که تا کنون ساخت تیتراژ سریال و چند آلبوم موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.

موسیقی فیلم «دو راه حل برای یک مسئله» به سفارش یونیسف، «مدرسه‌ای برای دیگران»، «نبش قلب»، «ققنوس»، «لحظه دیدار» «به‌دنبال خوشبختی»، «قلب یخی» از جمله کارهای فلاحی است.

**اشوان- 3 شهریور

اشوان خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت‌هایش، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با طرفداران خود دیدار می‌کند.

اشوان خواننده جوانی است که تاکنون کنسرت‌های خود را با محور تک قطعه‌هایش برگزار کرده چرا که هنوز آلبوم رسمی منتشر نکرده است. قرار است آلبوم اشوان در ۱۲ قطعه که تاکنون اجرا کرده است منتشر شود.

کنسرت اشوان روز شنبه ۳ شهریور ماه ساعت ۲۲:۱۵ در سال میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.


این خواننده موسیقی پاپ در اجرای پیش روی خود آثار منتشر شده و جدید خود همچون« بعد من»، «من آدم رویای تو نیستم»، «شمع‌ها رو روشن کن»، «تولد»، «تن‌ها شدم»، «چرا گریه کردم»، «هنوزم میشه» و «بهت مریضم» را می‌خواند.

**بهنام بانی- 3 شهریور

کنسرت بهنام بانی سوم شهریور ماه در برج میلاد برگزار می‌شود. وی در سال 1395 با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه فروخته شده بود. آبلوم «عاشقم کردی» در سال 1396 از بانی منتشر شد.

**محسن ابراهیم زاده- 6 شهریور

محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین اجرای خود با مخاطبانش در برج میلاد دیدار می‌کند.

قطعات«دورهمی»، «شبگردی»، «امشب»، «برداشت رفت»، «مگه داریم»، «درد دل»، «غلاف»،«این دل رفت»، «پای ثابتم»،«شب‌های دیوونگی»، «بوی بارون»، «چقدر زود» و «کجایی» از قطعاتی است که محسن ابراهیم زاده در کنسرت تهران برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

کنسرت محسن ابراهیم زاده روز سه شنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

**فرزاد فرزین - 7 و 8 شهریور

فرزاد فرزین 7 و 8 شهریور ماه در سالن برج میلاد روی صحنه می‌رود. وی به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی هم انجام داده ‌است. فرزین کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی انتشار داد و در سال 1396 برای قطعه «مرز» در جشنواره شعر مدافعان حرم تندیس دریافت کرد.

**رستاک- 8 شهریور

رستاک حلاج خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تک آهنگ‌های متعدد و پر مخاطب، چهارشنبه ۷ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت.

قرار است قطعات جدید منتشر شده رستاک حلاج از جمله «گردنبند» در این کنسرت اجرا شود.

کنسرت رستاک حلاج روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه در دو سانس ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

بابک جهانبخش- 10 شهریور

دهم شهریور سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بابک جهانبخش و طرفدارانش خواهد بود. جهانبخش در سال ۸۲ اولین آلبوم خود را منتشر کرد و در سال ۸۴ آلبوم «چی شده» را ساخت. در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. سپس با انتشار آلبوم «من و بارون» مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود را آغاز کرد. ترانه «من و بارون» از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده‌است.

محسن یگانه- 10 شهریور

محسن یگانه دهم شهریور ماه در برج میلاد روی صحنه می‌رود. وی اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام «نشکن دلمو» با ترانه‌سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. آلبوم اول او با نام «سال کبیسه» به صورت زیر زمینی منتشر شد و بعد از آن، یگانه فعالیت خود را با انتشار تک‌آهنگ ادامه داد؛ وی در سال 1391 برنده‌ی بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ شد و اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما را دریافت کرد.

انتهای پیام//

کد خبر: 965239

وب گردی

وب گردی