غفوری فرد: حل مشکلات کشور نیازمند راه حل های بومی  است/ اثر تحریم ها 20 تا 30 درصد است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در حال حاضر باید تمامی توجه ها به سوی ظرفیت های داخلی باشد و به دنبال راه حل های بومی برای فائق آمدن بر مشکلات کشور باشیم.

حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به این که برخی افراد مشکلات کشور را به جای سوء مدیریت به تحریم های آمریکا ارتباط می دهند اظهار داشت: تمامی کارشناسان اقتصادی در طول این سال ها اعتقاد داشته اند که اثر تحریم ها روی کشور 20 تا 30 درصد است و 80 درصد آن مربوط به مدیریت داخلی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز برای این که با همه اتمام حجت کنند، فرمودند که با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و تحریم های آمریکا دلیل اصلی بروز مشکلات فعلی کشور نیست؛ رئیس جمهور نیز در جای دیگر اظهار کرد که مذاکره با آمریکا حماقت است یعنی همگی به این موضوع واقف هستند که راه حل مشکلات فعلی در داخل است.

غفوری فرد تصریح کرد: باید با دقت در انتخاب مدیران، استفاده از صاحب نظران و نخبگان کشور در راستای حل مشکلات اقدام کرد؛ جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن این جمعیت زیاد و امکانات مادی و معنوی و منابع طبیعی، می تواند نه تنها بر تحریم ها پیروز شود بلکه تمامی مشکلات را به خوبی حل‌ کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر باید تمامی توجه ها به سوی ظرفیت های داخلی باشد و به دنبال راه حل های بومی برای فائق آمدن بر مشکلات کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 965255

وب گردی

وب گردی