«اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» منتشر شد

کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» تألیف فیتان جی اورگان با ترجمه دکتر محمداسماعیل ابراهیمی، دکتر علی غلامی مهراد و نرگس راجی، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، هدف اصلی کتاب « اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» به روز شدن اطلاعات معلمان و ارائه روش های گوناگونی است که به وسیله آن می توان نقش موثری در کمک رسانی به کودکان و نوجوانان مبتلا ایفا کرد و یک راهنما برای معلمانی است که با مبتلایان به اختلال کم توجهی و بیش فعالی و دشواری های مربوط به آن سروکار دارند.

کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» شامل 6 فصل است. در فصل نخست کتاب، ماهیت واقعی اختلال کم توجهی و بیش فعالی تشریح می شود. فصل دوم به اثرات هولناک اختلال کم توجهی و بیش فعالی و نواقص یادگیری ناشی از آن بر فرد همچنین بر مدرسه، خانواده و اجتماع را مطرح می کند.

فصل سوم الزامات اختلال کم توجهی و بیش فعالی و راهبردها و راه حل‌هایی برای یادگیری موثر را مطرح می کند. فصل چهارم مجموعه ای از گزینه ها برای مدیریت رفتار در راستای فرآیند تحول موفقیت آمیز کودکانه را ارائه می کند. فصل پنجم مسائل مربوط به بهبود روابط اجتماعی را که کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی و بیش فعالی به ویژه در ارتباط با دوستان، خواهر و برادر و والدین را مطرح می کند دست آخر در فصل ششم، اختلال کم توجهی و بیش فعالی به عنوان یک مشکل چند بعدی مطرح شده و اطلاعاتی راجع به مسائلی که این افراد در آینده با آن روبرو خواهد بود بحث می کند.

کتاب «اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی» تألیف فیتان جی اورگان با ترجمه دکتر محمداسماعیل ابراهیمی، دکتر علی غلامی مهراد و نرگس راجی ، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان منتشر شده است.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند به نشانی همدان بلوار امام خمینی، بلوار پروفسور موسیوند مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مراجعه کرده یا با شماره تلفن 3449400014-081 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965268

وب گردی

وب گردی