برنامه ها و پژوهش های دانشگاه آزاد اسلامی باید مسأله محور شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسأله‌محوری در برنامه‌ها و پژوهش‌ها که مورد نیاز فوری دانشگاه‌هاست باید به متن کارهای علمی ما وارد شود.

به گزارش گروه دانشگاهایسکانیوز از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، صبح روز گذشته، نشست مشترکی با حضور اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید کشور و در دفتر دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مجتبی زارعی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه مشترک تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد تحولی و جدید خود ظرفیت خوبی برای حرکت به سمت حل مسائل کشور خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های جدید و متناسب با اقتضائات کشور که از یکسال گذشته در دستور کار سازمان بسیج اساتید کشور قرار گرفته است گفت: گرچه بسیج اساتید با دارا بودن ۳۵ هزار عضو از هیأت علمی دانشگاه‌ها، ظرفیت بالایی برای نیل به اهداف ترسیمی در طرح اعتلای خود دارد اما قطعاً در این راه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اتّخاذ رویکرد پژوهش کاربردی و ناظر به حلّ مسائل کشور از پیش نیازهای حرکت تحولی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: شرایط کشور اقتضا می‌کند که نیروهای وفادار به انقلاب به صورت جبهه‌ای و قرارگاهی، پای کار نظام باشند و بارهای بزرگی که بر زمین مانده است از سوی همه نیروهای معتقد و دلسوز انقلاب اسلامی برداشته شود.

در ادامه جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر ظرفیت و برنامه‌های خوب سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: مسأله‌محوری در برنامه‌ها و پژوهش‌ها که مورد نیاز فوری دانشگاه‌هاست باید به متن کارهای علمی ما وارد شود و پیشنهاد می‌کنم سیستم یکپارچه‌ای برای حل مسائل دانشگاه و کشور به‌طور مشترک از سوی سازمان بسیج اساتید و دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و در اسرع وقت عملیاتی شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 965298

وب گردی

وب گردی