جشنواره اقوام ایرانی در محوطه تئاتر شهر و بوستان دانشجو در حال برگزاری است

نخستین جشنواره تابستانی شادستان با محوریت اقوام ایرانی  این روزها با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در محوطه تئاتر شهر در چهارراه ولی عصر (عج) آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11در این باره گفت: جشنواره تابستانی شادستان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی ، توسعه تفریحات سالم، ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی، توجه به تنوع فرهنگی و همگرایی ملی و ... با رویکرد خانواده محوری، از 21 مردادماه در بوستان دانشجو مقابل ساختمان تئاتر شهر آغاز شده و بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که در نخستین شب افتتاح جشنواره بیش از 1000 نفر به این غرفه ها آمده و از آن بازدید کردند؛ افزود: تخصیص 30 غرفه جهت عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات استان ها باحضور اقوام ایرانی از تمامی استانهای کشور از مهم ترین برنامه های این جشنواره است.

به گفته آبادیان اجرای موسیقی فاخرسنتی، نمایش استیج، برگزاری مسابقه ، ویژه برنامه های کودکان، بازی های سنتی بومی اقوام ایرانی و... از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره است که به مدت 10 روز تا پایان مردادماه از ساعت 18 الی 22 پذیرای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965346

وب گردی

وب گردی