تدارک گسترده رسانه ملی برای پوشش بازی های آسیایی جاکارتا 

تمهیدات پیش بینی شده  برای پوشش زنده و مستقیم بازی های آسیایی جاکارتا توسط معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی مشخص شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی؛ از تمهیدات پیش بینی شده برای پوشش زنده و مستقیم بازی های آسیایی جاکارتا توسط معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی خبر داد.

مهندس محمد فهمی حشیانی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه در خصوص پوشش مطلوب بازی های آسیایی جاکارتا گفت:

بازی های آسیایی جاکارتا همانطور که از اسم آن پیداست، شامل تمام رشته های ورزشی می شود که در مجموعه های مختلف در شهر جاکارتا و اطراف آن برگزار می شود. به طبع ورزشکاران ما هم در بخش های مختلفی از این رشته ها حضور دارند. پوشش مناسب این بازی ها علی الخصوص در رشته هایی که ورزشکاران ایرانی حضور دارند و مسابقات مهم و حساس از وظایف رسانه ملی است. ما در معاونت توسعه و فناوری رسانه بر اساس برنامه ریزی انجام شده تصمیم داریم بهترین پوشش را برای تمام مسابقات انجام دهیم. وی افزود : به دلیل تنوع و تعداد زیاد رشته های ورزشی بعضی از این مسابقات که مهم و حساس هستند بصورت زنده پخش می شوند و برخی دیگر نیز ضبط و در زمان مناسب از شبکه های ورزشی سه یا ورزش پخش خواهند شد.

فهمی در ادامه افزود: تجهیزات لازم را به محل بازی ها منتقل کرده ایم. علاوه بر همه این ها در حوزه سیگنال رسانی زمینی و انتقال بر بستر اینترنت برای مکان هایی که دسترسی به آن و انتقال SNG سخت است می توانیم از زیرساخت های اینترنتی استفاده کنیم و پیش بینی های لازم انجام شده است. در مسابقات جام جهانی خوشبختانه با تمهیداتی که سازمان پیش بینی کرده بود تمام نقاطی که مردم امکان دسترسی به شبکه های صدا و سیما را داشتند موفق شدند از شبکه های رسانه ملی استفاده کنند. برای مسابقات آسیایی جاکارتا هم همین رویه را مدنظر داریم و این اطمینان را به هموطنان عزیز می دهیم که این اتفاق خواهد افتاد.

مهندس فهمی حشیانی افزود؛ مجموعه معاونت توسعه و فناوری رسانه و همکاران با تجربه ی ما، سال های سال فراز و نشیب هایی را تجربه کرده اند که در حوزه های مختلف از جمله ماهواره، پوشش زمینی، انتقال بر بستر فیبرنوری و انتقال اینترنتی بوده است. باید به جد بگویم شرایطی را که امروز در آن قرار داریم و تجربه می کنیم، ماحصل تجارب بیش از 20 ساله ی همکاران ما می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 965375

وب گردی

وب گردی