اولویت یگان ویژه  ناجا تامین امنیت مسیرهای تردد زائران  اربعین است

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا، اولویت اصلی این یگان را همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی(ع) توجه بر ملاحظات امنیتی و کنترلی دانست و گفت: یگان ویژه با برنامه ریزی دقیق ، مدیریت صحیح صحنه و استفاده از تمامی ظرفیت ها، امنیت را در مسیرهای تردد زائران تامین می کند.

به گزارش ایسکانیوز سردار "حبیب اله جان نثاری" در حاشیه بازدید از مرز مهران خدمتگزاری به مردم در ایام اربعین حسینی(ع) را توفیقی بزرگ و ماموریتی حماسی دانست و گفت: یگان ویژه این افتخار را دارد که به عنوان یک خدمتگزار و خادم اباعبداله در کنار زائران و مشتاقان آن حضرت در این ایام بوده و برای تامین امنیت و آرامش زوار به صورت شبانه روزی تلاش کند.

وی با اشاره به این که هر ساله روند تردد زوار تسهیل می شود، افزود: باید با احصاء نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه های بهتر و دقیق تری برای خدمات دهی و تسهیل تردد زائران داشته باشیم.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا، اولویت اصلی یگان ویژه را در مراسم اربعین حسینی(ع) توجه بر ملاحظات امنیتی وکنترلی دانست و گفت: امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود لذا علاقمندان جهت شرکت در این مراسم معنوی از هم اکنون برای دریافت ویزا و گذرنامه و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

سردارجان نثاری در ادامه با اشاره به اجرای طرح های کنترلی، تصریح کرد: این لایه های کنترلی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران برای کنترل جمعیت و جلوگیری از ازدحام افراد فاقدگذرنامه ایجاد می شود تا از خروج آنها جلوگیری به عمل آید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ایام اربعین بیشتر زوار، مرز مهران را برای اعزام به عتبات عالیات انتخاب می کنند،تاکیدکرد: بسترسازی لازم باید تا پیش از شروع راهپیمایی بزرگ اربعین در مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه صورت بگیرد و زیر ساخت ها به طور کامل آماده شوند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا، اولویت اصلی این یگان ویژه را همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی(ع) توجه بر ملاحظات امنیتی و کنترلی دانست و گفت: یگان ویژه با برنامه ریزی دقیق، مدیریت صحیح صحنه و استفاده از تمامی ظرفیت ها، امنیت را در مسیرهای تردد زائران تامین می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965391

وب گردی

وب گردی