تمرین امیدهای فوتبال برگزار شد

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال امید ایران برای رویارویی با کره شمالی با کرایه یک زمین گلف در منطه چی باری جاکارتا برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید ایران برای اینکه ملی پوشان کشورمان پس از بازی سنگینی که روز گذشته (چهارشنبه) مقابل عربستان برگزار کردند، ریکاوری مناسی داته باشند تا برای دیدار با کره شمالی اماده شوند، امروز زمین گلفی را اجاره کرد و ملی پوشان کشورمان تمرین با نشاطی را در این زمین گلف برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان زیر نظر زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید، بدن ها را گرم کردند و پس از چند دقیقه کار با توپ سبک در قالب دسته های چند نفری زیر نظر رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی اغاز شد.

ملی پوشان پس از این بخش تمرینی، تمرین هوازی در زمین گلف را آغاز کردند و در پایان نیز با سرد کردن بدن ها به استخر رفته و تمرین بعد از ۵۰ دقیقه به پایان رسید. گلر های تیم مای نیز در تمامی دقایق تمرین زیر نظر تونجی تمرین کردند.

روحیه بازیکنان برای رویارویی با کره شمالی بسیار خوب است و با توجه به فیلم بازی کره شمالی و میانمار که در اختیار کادرفنی قرار گرفته برخلاف دیدار با عرستان حالا بازیکنان در پست های مختلف شناخت خوبی از حریف دارند و انگیزه شان برای شکست دادن کره شمالی بالاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 965417

وب گردی

وب گردی