شاهانی: سایت انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز فعال می شود

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سایت انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز فعال می شود.

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: سایت انتخاب رشته کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز فعال می شود. همچنین سایت انتخاب رشته کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان امروز فعال می شود، لذا داوطلبان می توانند با توجه به دفترچه که هفته پیش روی سایت قرار گرفته است، انتخاب رشته کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر اینکه مقابل برخی رشته های گروه تجربی در دفترچه انتخاب رشته، نوشته شده است که «منوط به مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که این رشته ها در زمان انتخاب رشته فعال نیستند؛ آیا این رشته ها مجوز نگرفته اند یا در هفته جاری و زمان ویرایش اضافه خواهند شد، گفت: تمام رشته هایی که دارای مجوز هستند، در دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آمده است، البته ظرفیت چند رشته توسط وزارت بهداشت مشخص نشده است، زیرا شرایطی برای این رشته ها توسط این وزارتخانه اعلام شده که در صورت تحقق این شرایط، این رشته ها می توانند در بهمن ماه پذیرش داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965547

وب گردی

وب گردی