هدف بعدی فوتسال بانوان ایران، سکوی جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: امیدواریم بتوانیم درخشش خود را در مسابقات جهانی هم تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران در روزهای آغازین سال جدید موفق شد بانوان ایرانی را برای دومین بار پیاپی به مقام قهرمانی در جام ملت های آسیا برساند. وی که فصل گذشته هدایت تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد را هم بر عهده داشت، از تلاش برای سکوهای جهانی صحبت کرد و ماحصل این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* چگونه توانستید از عنوان خود در آسیا دفاع کنید؟

این قهرمانی به سختی به دست آمد ولی خوشحالم حال مردم ایران با شنیدن خبر قهرمانی ما خوب شد. نزدیک به یک سال به صورت مرتب کار کردیم و بچه ها در اردوهای مداوم حضور داشتند. بی وقفه کار کردیم و 20 اردوی تمرینی داشتیم که هر کدام بین 8 تا 12 روز طول کشیدند. 8 بازی تدارکاتی با اوکراین، روسیه، چین و ایتالیا در ایران برگزار کردیم که کمک زیادی به ما کرد. کادر کامل و خوبی هم در اختیار ما بود و خوشبختانه در هر بخش نفراتی را داشتیم که به ما کمک کردند. همه دست به دست هم دادند تا قهرمان شویم. حمایت همه جانبه ای هم از طرف فدراسیون فوتبال صورت گرفت که تیم ما را حمایت کرد و هر خواسته ای داشتیم، برآورده کرد. در نهایت غیرت، شجاعت و جنگندگی بچه ها، زحمات ما را به ثمر رساند.

* امیدوارید حمایت ها ادامه داشته باشد؟

وقتی چیزی، تازه باشد بازخوردهایش هم هیجانی تر خواهد بود. این قهرمانی هم از تب و تاب خواهد افتاد اما مهم این است که بچه های ما به چیزی که استحقاقش را دارند، برسند. الان وقتش است بچه ها حمایت شوند. دو قهرمانی پیاپی در آسیا یعنی زمانش فرا رسیده هر کاری از دست مان برمی آید برای بانوان فوتسالیست انجام بدهیم.

* چه برنامه ای دارید تا به سکوهای جهانی برسید؟

باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهیم. در ایران بعد از موفقیت، اشباع می شویم و باید از این اتفاق جلوگیری کنیم. البته باید از قهرمانی شاد باشیم ولی باید سریع فراموش کنیم و برنامه ریزی هدفمند برای آینده انجام دهیم تا فاصله مان را با تیم های مطرح جهان کاهش دهیم. ما به سکوی جهانی فکر می کنیم و باید ایمان داشته باشیم که می توانیم فاصله را کاهش دهیم.

* هدف بعدی شما چیست؟

همه اعضای جامعه فوتسال در این قهرمانی سهیم هستند چون به ما کمک کردند. همان طور که گفتم امیدواریم بتوانیم درخشش خود را در مسابقات جهانی هم تکرار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 965572

وب گردی

وب گردی