انبار احتکار کالا به ارزش 145 میلیارد ریال در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک هزار و 500 تن برنج و300 تن عدس احتکار شده به ارزش 145 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان «خمینی شهر» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار «مهدی معصوم بیگی» گفت: در ادامه طرح های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان «خمینی شهر» در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ برنج و عدس خارجی در یکی از انبارهای حاشیه شهر موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اداره صنعت و معدن از انبار مذکور بازدید و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد از زمان ورود کالا به این انبار هیچ گونه خروجی نداشته است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اثبات موضوع احتکار کالا برای کارشناسان، گفت: در این عملیات، یک هزار و 500 تن برنج و 300 تن عدس خارجی احتکار شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ارزش این محموله بزرگ کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه 145 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با اشاره به پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضایی، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965598

وب گردی

وب گردی