کارتن‌خواب ها در کهریزک پذیرش می شوند به شرط‌ها و شروط‌ها

به گفته مدیر اجتماعی آسایشگاه کهریزک افراد مجهول الهویه و کارتن خواب در صورت نداشتن بیماری ایدز، هپاتیت و اعتیاد در آسایشگاه پذیرش می شوند.

به گزارش ایسکانیوز مسعود جعفری در نشستی که در آسایشگاه کهریزک برگزار شد در مورد پذیرش افراد پشت نوبت گفت: در حال حاضر ۶۰ مورد پشت نوبت داریم که پذیرش آنها منوط به خالی شدن تخت هاست که البته تخت های سالمندان زودتر خالی می شود و می توانیم افراد پشت نوبت را جایگزین کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۵۰۰ فرد مجهول الهویه از طریق اداره سرپرستی قوه قضائیه و با معرفی سازمان بهزیستی پذیرش شده اند، گفت: از افراد مجهول الهویه ابتدا باید آزمایش های ایدز و هپاتیت گرفته شود و در صورت نداشتن مشکل، پذیرش خواهند شد.

در حال حاضر ۲۰۰ بیمار ام اس در آسایشگاه نگهداری می شوند و همچنین فرد کارتن خوابی که از طریق ستاد پذیرش به ما معرفی شود و مشکل اعصاب و روان و بیماری اعتیاد، ایدز و هپاتیت نداشته باشد را پذیرش می کنیم

جعفری در مورد بیماران ام اس نیز گفت: در حال حاضر ۲۰۰ بیمار ام اس در آسایشگاه نگهداری می شوند و همچنین فرد کارتن خوابی که از طریق ستاد پذیرش به ما معرفی شود و مشکل اعصاب و روان ، بیماری اعتیاد، ایدز و هپاتیت نداشته باشد را پذیرش می کنیم.

مدیر اجتماعی آسایشگاه کهریزک همچنین در مورد یارانه افراد نیز گفت: از میان ۱۷۵۰ سالمند، معلول و بیمار ام اس که در آسایشگاه نگهداری می شوند، برای حدود ۱۳۴۵ نفر آنها یارانه می گیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 965615

وب گردی

وب گردی