راه‌اندازی هنرستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه سما این واحد دانشگاهی با فعالیت سه رشته از مهر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، هنرستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در رشته های مکانیک خودرو، الکتروتکنیک و ساختمان و با داشتن کارگاههای مجهز، سالن ورزشی، سالن همایش و بهره گیری از تجارب اساتید دانشگاه در مهرماه سال جاری افتتاح می گردد.

هنرستان فنی و حرفه ای سما که در جوار دانشکده سما واحد لاهیجان تاسیس شده است، علاوه بر بهره گیری از امکانات دانشکده، از استاد کاران ماهر و اساتید دانشگاه بعنوان مشاور و مدرس بهره می گیرد.

رشته های هنرستان فوق به گونه ای انتخاب گردیده که علاوه بر مقبولیت و بازار کار مناسب در آینده، دارا بودن امکانات و آزمایشگاههای آن در هنرستان و دانشکده، امکان ادامه تحصیل دانش آموزان تا مقاطع دکتری رشته های فوق در دانشکده سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان وجود دارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره حضوری برای انتخاب آگاهانه می توانند به آدرس لاهیجان، میدان ابریشم، بلوار توحید غربی، نبش خیابان شهید کشاورز، جنب دانشکده سما لاهیجان مراجعه یا با تلفن های 01342220711 و 09117193640 تماس حاصل فرمایند

کد خبر: 965630

وب گردی

وب گردی