اجرای موفق طرح راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

مسئول مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، اجرای موفق طرح راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در این واحد را اعلام نمود.

دکتر احمد روستایی، هیات علمی گروه ادبیات فارسی و مسئول مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز، اجرای طرح راه اندازی مرکز مشاوره تحصیلی، برای اولین بار در سطح واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان و همزمان همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 1397، را موفق دانست و ادامه داد: واحد لاهیجان برای نخستین بار در سطح دانشگاه استان گیلان، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته با تجهیزات مدرن را راه اندازی کرد و دبیران برجسته مدارس و استادان دانشگاه و با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته از 13 الی 20مرداد به انتخاب رشته برای متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها پرداختند.

وی ضمن تشکر از دکتر سیروس بیدریغ رئیس محترم واحد و سایر همکاران خود افزود: بر اساس دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، حضور رؤسای دانشکده‌ها و یا نمایندگان آنان و مدیران گروه‌های آموزشی برای ارائه مشاوره تحصیلی به متقاضیان ضروری بود، تا داوطالبان علاوه بر آشنایی با امکانات واحد لاهیجان، انتخابی درست و آگاهانه داشته باشند.

روستایی با اشاره فرصت کم زمان تصمیم گیری تا زمان پیاده سازی طرح مشاوره، ادامه داد:بیش از 750 مراجعه کننده در این ایام برای اخذ مشاوره و آشنایی با واحد به مرکز مراجعه نمودند و در بین آنان نفرات برتر کنکور هم دیده می شدند.

استاد واحد لاهیجان، ضمن مفید بودن طرح فوق برای واحد ادامه داد: واحد لاهیجان موفق به پیش ثبت نام 150 نفر از متقاضیان ادامه تحصیل به صورت مستقیم شد و 250 نفر نیز درخواست ادامه تحصیل در واحد لاهیجان و در صورت عدم قبولی در رشته و شهر دلخواه را داشتند.

روستایی با اشاره به اینکه برخی بیش از دوبار جهت مشاوره مراجعه نموند، افزود:بازخورد مراجعه کنندگان و خانواده های آنها بسیار برای تیم مشاوره خوشحال کننده بود و امید می رود این حرکت موثر به واحدهای دیگر نیز تسری پیدا نماید تا دانشگاه آزاد تاثرگذاری بیشتری در جامعه و انتخاب درست داشته باشد.

مسئول مرکز مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، ضمن اعلام باز بودن مرکز مشاوره برای متقاضیان تحصیل در داتنشگاه آزاد اسلامی افزود: مرکز مشاوره فوق، هم اکنون تحت عنوان مرکزمشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کار خود ادامه داده و داوطلبان می توانند جهت انجام کلیه مراحل ثبت نام، مشاوره تحصیلی و انتخاب آگاهانه از ساعت 9 صبح الی20 حتی در ایام تعطیل، به آدرس لاهیجان، خیابان شقایق، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، سالن ثبت نام مراجعه نموده یا با تلفن های 09111313121 یا 09114520932 تماس بگیرند.

کد خبر: 965641

وب گردی

وب گردی