١٠٠ رتبه زیر هزار کنکور از شرکت‌کنندگان در طرح نخبه‌پروری نفت بودند

شرکت‎کنندگان در طرح نخبه‎پروری منطقه ویژه پارس در استان بوشهر توانستند ١٠٠ رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری سال ٩٧ کسب کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از منطقه ویژه پارس، طرح نخبه‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان مناطق پیرامونی صنعت نفت در سال‎جاری برای سومین سال پیاپی از‌سوی سازمان منطقه ویژه پارس در استان بوشهر اجرایی شد.

مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش تربیت نیروهای تحصیلکرده و ماهر در پیشبرد اهداف صنعت نفت گفت: برنامه‌ریزی آموزشی مدون می‎تواند نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی ایفا کند و این نگاه و برنامه راهبردی همواره در اولویت کاری صنعت نفت بوده است.

او اظهار کرد: طرح نخبه‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با همراهی دانش‎آموزان و خانواده‎ها به منظور کمک به تقویت نیروی انسانی موجود و اشتغال پایدار با جدیت دنبال می‎شود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با ابراز خوشحالی از کسب موفقیت‎های دانش‎آموزان در کنکور سراسری امسال گفت: خوشحالیم زمینه‎ای فراهم شد تا دانش‎آموزان استان بوشهر با تلاش و پشتکار خود و با حضور فعالانه در فعالیت‎های آموزشی طرح نخبه‎پروری، موفق به کسب رتبه‎های درخشان شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965647

وب گردی

وب گردی