تمامی خدمات شرکت‌های آبفا تا سال 1400 غیرحضوری می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تمامی خدمات قابل ارائه شرکت‌های آب و فاضلاب تا سال 1400 غیرحضوری خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مسعود خشایی در جلسه شورای مدیران و کنترل عملکرد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد، افزود: یکسان سازی "درآمد و هزینه ها" و سودآوری طرح‌های فاضلاب از اهداف این شرکت مهندسی آبفای کشور است.

او از عدم همخوانی هزینه‌های تولید و فروش آب به عنوان یک چالش اساسی در شرکت‌های آبفا نام برد و از مدیران خواست در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را به مردم و مسئولان داشته باشند.

خشایی ایجاد ارتباط دو سویه، متقابل و مناسب با مشترکان را در جلب اعتماد مردم به شرکت های آبفا و تسریع در وصول مطالبات از مشترکان موثر خواند و گفت: یکی از نکات مهم در مدیریت، برخورداری از شاخص های منطقی و یکنواخت برای ارزیابی حوزه ها و واحدهای مختلف و مقایسه افراد حقیقی و حقوقی است تا افراد بتوانند بدین وسیله برای ارتقای جایگاه خود تلاش کنند.

حسین اسماعیلیان حوزه فعالیت آبفای استان را 73 شهر اعلام کرد که سه شهر دیگر در آینده نزدیک به این تعداد افزوده خواهد شد.

او با بیان اینکه 705 هزار مشترک آب از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند، افزود: 100 درصد جمعیت شهرهای استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.

به گفته او در شش شهرهم شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب فعال است و در 11 شهر در حال اجرا است و در مجموع 30درصد جمعیت استان (195 هزار اشتراک) از خدمات این حوزه بهره مند هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 965703

وب گردی

وب گردی