سؤال از وزیر اطلاعات اعلام وصول شد

عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس شورای اسلامی سؤال از وزیر اطلاعات درباره تابعیت به فرزندان مقامات در پیوست برجام را اعلام وصول کرد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 28 مرداد) پارلمان موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

**طرح الحاق یک ماده به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

**طرح الحاق یک تبصره به ماده 98 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی

**در اجرای ماده 168 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس تقاضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی مطابق اصل 85 قانون اساسی اعلام وصول می‌شود.

**انصراف سیده حمیده زرآبادی از طرح سؤال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم رعایت منابع عمومی کشور در قرارداد سرمایه‌گذاری شرکت رنو در ایران.

**انصراف الیاس حضرتی از طرح سؤال خود از وزیر ورزش و جوانان در خصوص بحران در دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی در نتیجه ضعف مدیریت وزارت ورزش و جوانان.

**سؤال ملی محسن بیگلری از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عدم توسعه آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های پیام‌نور.

**سؤال ملی شهاب نادری از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت نداشتن رتبه جهانی دانشگاه‌های ایران.

**سؤال ملی نصرالله پژمانفر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت دور زدن فیلترینگ تلگرام علی‌رغم دستور قضایی به مسدودسازی کامل.

**سؤال ملی جهانبخش محبی‌نیا از وزیر اطلاعات در خصوص عملکرد وزارت اطلاعات برای رفع اقدامات مخل امنیت در سال 97.

**سؤال ملی کاظم جلالی از وزیر اطلاعات در خصوص اعطای حق شهروندی به مقامات جمهوری اسلامی ایران و فرزندان آنها در پیوست برجام.

انتهای پیام/

کد خبر: 965739

وب گردی

وب گردی