دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد

دکتر محمدمهدی طهرانچی با رای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در جلسه صبح امروز یکشنبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا تشکیل شد دکتر محمدمهدی طهرانچی به اتفاق آرا جایگزین دکتر فرهاد رهبر و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد.
بر پایه این گزارش دکتر طهرانچی که در پرونده کاری خود ریاست دانشگاه شهید بهشتی، معاونت علمی آستان قدس رضوی، معاونت پژوهش‌های علم و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز نشر دانشگاهی و... را دارد در اوایل تابستان سال گذشته علاوه بر عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران را عهده‌دار شد.
دکتر طهرانچی که یکی از دانشمندان فیزیک حال حاضر کشور است استادتمام دانشگاه شهید بهشتی بوده و از سال 1385 تاکنون به عنوان استاد فیزیک در این دانشگاه مشغول به تدریس و تحقیق است وی استاد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۱ با اچ ایندکس ۱۴ و دارای ۸۷ مقاله با نمایه بین المللی و ۱۳۵ ارائه در کنفرانس های معتبر علمی بین المللی و ملی و دارای ۱۷ طرح ملی پژوهشی است.
وی علاوه بر آنکه دارای پتنت بین المللی است، همچنین رئیس کمیسیون علوم پایه شورای عالی عتف و صاحب نظر در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه ریزی آموزش عالی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 965746

وب گردی

وب گردی