نظر روسای واحدها، در خصوص سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی

بعد از گذشت یک‌سال از ریاست فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی ، جلسه هیات امنای این دانشگاه، دیروز (28 مرداد 97) برگزار و بنا به اتفاق آراء محمد مهدی طهرانچی جایگزین وی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اول مرداد ۱۳۹۶، جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و فرهاد رهبر با تأیید این شورا، به عنوان رئیس قطعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد، بعد از گذشت یک‌سال از ریاست وی، در جلسه دیروز هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، بنا به اتفاق آراء محمد مهدی طهرانچی جایگزین وی شد، در همین خصوص برخی از روسای دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن قدردانی از زحمات فرهاد رهبر به بیان نظرات خود درباره سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند که مشروح آن به شرح زیر است:

دکتر مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درباره انتصاب محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طهرانچی از استادان و دانشمندان نامی کشور است که سابقه طولانی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی دارد، قطعا حضور ارزشمند ایشان گشایش جدیدی را در حوزه های مختلف علمی و تکنولوژی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می کند.

وی افزود: با حضور دکترطهرانچی که از ارکان مهم نظام هستند در راس مجموعه دانشگاه آزاد، دستاوردهای بزرگی را در حوزه پژوهش و تحقیقات نوین خواهیم داشت، همچنین از زحمات فرهاد رهبر بابت تلاش های بی‌دریغ خود در این مدت سپاسگزاریم.

دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درباره انتصاب محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر طهرانچی مدیریت خوبی در دانشگاه‌‌های استان تهران داشتند و حضور ایشان در راس دانشگاه آزاد سبب تحولات نوینی در این دانشگاه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فرهاد رهبر در مدت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش های بسیاری برای اداره صحیح امور داشت و محمد مهدی طهرانچی نیز جزء ذخایر انقلاب است که امیدواریم حضورش در ریاست دانشگاه سرآغازی برای تحولات موثر در عرصه علم و فرهنگ باشد.

دکتر محمود پور یوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی درباره انتصاب محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضرت آقا بعد از فوت آیت ا.. هاشمی رفسنجانی، با انتخابی مدبرانه، دکتر ولایتی را به ریاست هیات امنا‌ی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند و توجه ویژه ایشان به این دانشگاه نشان دهنده حساسیت امر برای ورود نیروهای ارزشی و انقلابی به دانشگاه آزاد است.

وی تاکید کرد: با توجه به تحولاتی که مقام معظم رهبری انتظار دارند انتصاب محمد مهدی طهرانچی سرآغازی برای تحولات مهم و اساسی در این دانشگاه است.

آنچه مسلم است، دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید تحولات مثبتی را پشت سر گذاشته است و اهداف مشخص و رو به جلویی در چشم انداز علمی و فرهنگی دانشگاه تعیین شده است، امید است که جایگزینی مسئولین اصلح در کنار نظارت دقیق هیات امنا و مدیریت دانشگاه، سرآغازی برای تحولات آینده ساز این دانشگاه بزرگ کشور باشد. سوابق علمی و دانشگاهی محمد مهدی طهرانچی بیانگر چهره علمی برجسته ایشان است، که قطعا حضور چنین فردی در راس مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نوید بخش توجه بیشتر به امور علمی و پژوهشی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 965794

وب گردی

وب گردی