چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می شود

دانشگاه علم و صنعت ایران، اول تا چهارم شهریور ماه 1397، چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران را برگزار می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این کنفرانس با حضور و سخنرانی دانشمندان علم ریاضی از کشورهای آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، هندوستان و برزیل، در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشکده ریاضی و در محورهای اصلی آنالیز، جبر، توپولوژی، آنالیز عددی، منطق ریاضی، نظریه گراف و ترکیبیات، ریاضی مالی، آمار و احتمال، آموزش ریاضی، هندسه، معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، تحقیق در عملیات، علوم کامپیوتر، نظریه کد و رمزنگاری، نظریه کنترل و بهینه سازی، نظریه اعداد، نظریه بازیها و دیگر محورهای وابسته برگزار می شود.
کنفرانس سالیانه ریاضی ایران 'Annual Iranian Mathematics Conference' یکی از مهمترین و با سابقه ترین این گردهمایی‌ها در کشور است که در همه سطوح و شاخه های ریاضی به نشر دیدگاه و تفکر ریاضی به صورت عمومی در بین جامعه ریاضیدانان می پردازد.
ارایه آخرین دستاوردهای صاحب نظران، اساتید و دانشجویان، گسترش فرهنگ بکارگیری قابلیت های ریاضی و به خصوص تفکر ریاضی در عموم جامعه کشور، آشنایی شرکت کنندگان جدید و ملاقات شرکت کنندگان و همکاران گذشته، تبادل نظر و اطلاع رسانی برنامه ها و مصوبات جدید انجمن ریاضی ایران در خصوص فعالیت آموزشی و پژوهشی ریاضی، نقد و بررسی مسایل و مشکلات پیش روی مباحث ریاضی و اساتید و دانشجویان این رشته، معرفی گروه ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران، چگونگی ایجاد ارتباط با جامعه جهانی ریاضی برای همکاری ‌های علمی و بین المللی و طرح چالش های پیش روی دانش آموختگان ریاضی و چگونگی بکارگیری آنها اهداف برگزاری چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران عنوان شده است.
850 مقاله به دبیرخانه چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران ارسال شده بود که پس از داوری، 500 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در طول برگزاری کنفرانس ارایه خواهد شد.
مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه می شوند.
در چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران، علاوه بر ارایه به صورت کنفرانس امکان ارایه به صورت برخط (online) و چند رسانه‌ ای نیز فراهم شده است و تعدادی از مدعوین خارجی کنفرانس، به این شیوه ارایه مقالات و سخنرانی خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران، 13 سخنرانی عمومی در این کنفرانس ارایه خواهد شد.

جلیل رشیدی نیا معاون آموزشی دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران دبیر کنفرانس، مسعود هادیان دبیر کمیته علمی و مهدی نجفی خواه رییس دانشکده ریاضی دانشگاه علم وصنعت ایران دبیر کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 965803

وب گردی

وب گردی