بازداشت رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو  ارمغان هم‌نشینى با شریعتمدارى بود

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: بازداشت «م.ر» ارمغان هم‌نشینى با شریعتمدارى و عایدى بوده که از سمت وزیر به او رسیده است.

مهدى دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادى ایسکانیوز به خبرهاى منتشر شده درخصوص بازداشت شدن مشاور خودرویى وزیر صنعت گفت: «م.ر» جزو فعالان بازرگانى در حوزه خودرو بود که به دلیل برخى از اشتراکات ذهنى و سیاسى با وزیر به عنوان مشاور خودرویى او منصوب شد.

او در ادامه بیان کرد: در این خصوص ما نقدهاى بسیار زیادى داشتیم که متاسفانه اکنون زمان مناسبى براى مطرح کردن نقدهایمان به این موضوع نیست.

دادفر اظهار داشت: فایده نزدیک شدن به وزیر براى «م.ر» چیزى نبوده جز بر هم خوردن نظم اقتصادى بنگاه او، به چالش کشیده شدن «م.ر» و فرار از دست مردم به خاطر مطالبات انبوهشان درخصوص تحویل خودرو که این موضوع ارمغان هم‌نشینى با شریعتمدارى بوده است.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: یک سال و نیم است که مى گوییم تسهیل قوانین و مقررات یک‌شبه کسب و کارها را با شکست فجیعى مواجه مى‌کند. اگر برخى مسائل کوچک باشد صدایش در‌نمى‌آید و فراگیر نمى‌شود اما هر چه بزرگ‌تر شود پر سروصداتر مى‌شود.

او اظهار داشت: افرادى که در حوزه فعالیت ما فعال بودند و براساس مقررات به چالش افتادند هر چه بزرگتر بودند دیرتر آسیب و تبعات تصمیماتشان نمایان شد؛ اما زمانى که تبعات تصمیماتشان نشان داده شد مانند تانکر آبى بود که یکباره تمام آب ها از داخل آن به بیرون ریخته شدند.

دادفر خاطرنشان کرد: کافى است که در میان قوانین و مقررات خلق الساعه، یک مقدارى تعلل مدیریتى و کم تجربگى در افراد وجود داشته باشد، مثل «م.ر» که به دلیل تعهد زیاد به مردم و گیر افتادن وسط کار و عدم پاسخگویى به مردم مجبور به فرار مى شوند.

به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، «م.ر» در حال حاضر بازداشت است، او یک سرى طلبکار دارد که آنها هم طلب‌هایشان که خودرو است را مى‌خواهند.

او به خبرهایى که طى چند روز گذشته در خصوص بازداشت شدن «م.خ» منتشر شده بود اشاره و بیان کرد: او اصلا بازداشت نبوده و خبرهاى مطرح شده شایعاتى بود که فقط براى خراب کردن «م.خ» منتشر شد.

دادفر در پایان خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید که اگر «م.خ» زد و بندى کرده بود به این راحتى مشکلش حل نمى شد و اکنون آزاد نبود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965861

وب گردی

وب گردی