برگزاری نشست "نگاهِ عکاسانه"  در زاهدان

نشست تخصصی "نگاهِ عکاسانه" با حضور "مجید شقایی فلاح" در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر زاهدان با همکاری کانون عکاسان مستقل استان سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری نشست تخصصی "نگاهِ عکاسانه" با حضور " مجید شقایی فلاح" می نمایند.

"مازیار مشتاق گوهری" سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر زاهدان با بیان این خبر گفت: استان سیستان و بلوچستان با توجه به طبیعت و موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد ، می تواند بستری برای ایجاد و تولید آثار فاخر عکاسی در ژانرهای مختلف باشد . برگزاری چنین نشست هایی موجب رشد و ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش بصری و عکاسانه ی نسل جوان و پر استعداد این خطه از کشور می گردد.

وی افزود : "مجید شقایی فلاح" مدرس این نشست تخصصی دو روزه از عکاسان و فعالان تدریس عکاسی است که سابقه ی حضور در جشنواره ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی و یک دهه تدریس در زمینه ی عکاسی را در کارنامه ی خود دارد‌.

این نشست تخصصی ۱و۲ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ، در انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر زاهدان برگزار می گردد .

ایده یابى و روش هاى گسترش ایده ، تعریف خیال و نقش آن در عکاسى، شناخت رسانه اى به نام "عکاسى"، ارتباط بصرى و ویژگى هاى کادر، ذهنیت عکاسانه و خلق اثر هنرى، مصادیق نگاه عکاسانه و تحلیل آثار از جمله مباحثی هستند که در نشست تخصصی "نگاهِ عکاسانه" مطرح می شوند.

لازم به ذکر است ، به تمامی شرکت کنندگان این نشست ، پس از پایان " گواهی شرکت" داده می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 965926

وب گردی

وب گردی