درخواست صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه ها

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از دانشگاه ها درخواست کرد، به منظور اصلاح آمار ساکنان سراها ضمن نظارت دقیق بر روند ثبت اطلاعات در سامانه، در خصوص رعایت برخی موارد اقدام مقتضی را عمل آورند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از فارس، با توجه به درخواست‌های متعدد دانشگاه‌ها مبنی بر اعلام ظرفیت خالی سراهای دانشجویی و همچنین ایجاد فرصت حذف سکونت دانشجویانی که از سراهای دانشجویی استفاده نکرده و یا به اشتباه در سامانه صندوق ثبت شده‌اند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از دانشگاه ها درخواست کرد، به منظور اصلاح آمار ساکنان سراها ضمن نظارت دقیق بر روند ثبت اطلاعات در سامانه، در خصوص رعایت موارد ذیل اقدام مقتضی را عمل آورند.

مهلت زمانی برای اعلام ظرفیت خالی سراها و ترتیب اثر آن حداکثر تا ۹۰ روز از آغاز نیمسال تحصیلی است که اعمال آن نیز پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات دریافتی مسیر خواهد بود.

مهلت زمانی برای حذف بدهی دانشجویانی که به اشتباه در سامانه سراهای دانشجویی ثبت و بدهکار شده‌اند تا پایان همان نیمسال است و در صورت اعلام نشدن آن پایان نیمسال، مسئولیت پرداخت آن به عهده دانشگاه و یا دانشجو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 965974

وب گردی

وب گردی