امیر صادقی:  فیلمبرداری «مشت آخر» رو به پایان است/ حال فخیم زاده خوب است

کارگردان و بازیگر گفت: جامعه از نظر اجتماعی و اقتصادی در شرایط بحرانی به سر می‌برد و مردم دوست ندارند در سینما فیلم‌های غم‌انگیز ببینند.

خسرو امیرصادقی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز گفت: مدت کوتاهی به خاطر دوستی دیرینه‌ای که با فخیم‌زاده داشتم، در مراحل ساخت «مشت آخر» همراهشان بودم و در حال حاضر می‌دانم که مشغول برداشت سکانس‌های آخر هستند و حالشان خوب است.

وی ادامه داد: قرار است که از مهر ماه فیلم سینمایی با محتوای طنز اجتماعی کار کنم و برای بازی در دو سریال هم پیشنهاد دارم. به دلیل اینکه هنوز این کارها شروع نشدند، نمی‌توانم اطلاعات بیشتری از این پروژه‌ها بگویم.

امیر صادقی درباره حضور اخیرش در فیلم‌های طنز عنوان کرد: در کارنامه هنری 50 ساله‌‌ام، می‌بینید که تخصصم در کارهای طنز است و اصلاً بازیگر و کارگردان فیلم‌ها و طنزهای اجتماعی بودم و گاهی کارهایی مثل «از صمیم قلب» با محتوای معضلات اجتماعی انجام دادم.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا تمایل فیلم‌سازها به سمت فیلم‌های کمدی بیشتر شده است؟» اظهار داشت: جامعه در یک شرایط بحرانی به سر می‌برد، اکثر افراد افسرده هستند و جوانان امید کمی به آینده دارند در این شرایط اقتصادی و اجتماعی، فیلم‌های غم‌انگیز طرفدار نخواهد داشت، چون مردم دوست ندارند که وارد سینما شوند و غم‌ها و مشکلات خودشان را ببینند و با سنگینی بیشتری به زندگی برگردند.

در پایان امیر صادقی از مشکل فیلمسازان گفت: یکی از مشکلات ما این است که متأسفانه وقتی مسئولان از موضوعات مختلف ناراحت هستند، منشاء مشکلاتشان را سینما می‌بینند و عرصه را برای فیلمسازان تنگ‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966077

وب گردی

وب گردی