مهلت ثبت‌نام کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی اول شهریور به پایان می رسد

داوطلبان دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه 1397 تا فردا پنج‌شنبه اول شهریورماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت انتخاب رشته پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه 1397 تا فردا پنج‌شنبه اول شهریورماه است.

اصلاحات و «کدرشته‌محل‌های جدید» علاوه بر کدرشته ‌محل‌های مندرج در دفترچه راهنما بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند تا فردا مهلت دارند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

متقاضیانی که ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند هم در صورت تمایل می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

گفتنی است، دانشگاه علمی کاربردی هر ساله و در دو ورودی مهر و بهمن بصورت بدون آزمون اقدام به پذیرش و جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی پیوسته (فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) می کند . شهریه نسبتا پایین ، تنوع بالای رشته های دانشگاهی ، دسترسی مناسب شهری و پراکندگی در نقاط مختلف شهر و همچنین سهولت در پذیرش دانشجو باعث شده است که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966175

وب گردی

وب گردی