عسکری: قول نمی دهم اما برای مدال تلاش می کنم 

ملی پوش دسته 69 کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: امیدوارم بتوانم وزنه هایی بزنم که در نهایت به مدال ختم شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید عسکری، ملی پوش دسته 69 کیلوگرم ایران نخستین وزنه برداری است که امروز (چهارشنبه) به روی تخته می رود. وی که در فاصله 2 هفته مانده به بازی های آسیایی به تمرینات تیم ملی برگشت، در یک هفته اخیر با روحیه بالایی تمرین کرده است. گفت و گو با عسکری را در ادامه می خوانید:

*پس از اینکه مشخص شد وزنه برداری قرار است در هشت وزن شرکت کند دوباره به اردو برگشتی. تمرینات چطور بود؟

خدا را شکر می کنم. در یک هفته اخیر تمرینات خیلی خوبی انجام داده ام. پس از اینکه مشخص شد قرار است به بازی ها اعزام شوم تمریناتم را جدی تر از قبل دنبال کردم.

*برای مسابقه امروز آماده ای؟

من تلاش خودم را کرده ام. دوست دارم از حمایت های محمد راستی (سرپرست هیئت وزنه برداری استان هرمزگان) تشکر کنم. اگر حمایت های او نبود شاید به این بازی ها اعزام نمی شدم.

*در وزنی که هستی مدعیان زیادی در آسیا هستند؛ مدعیانی که المپیکی و قهرمان جهان هستند.

دقیقا. در سبک وزن، کشورهای آسیای شرقی مدعی هستند. چند المپیکی و قهرمان جهان در وزنی که هستم، حضور دارند. ضمن اینکه وزنه بردار خود کشور اندونزی هم که میزبان بازی های آسیایی هستند، مدعی کسب مدال به شمار می روند. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم روسفید باشم.

*قول مدال می دهی؟

تمام تلاش خودم را می کنم. کار خیلی سختی دارم. همه حریفانم مدعی هستند و برای کسب مدال می آیند. امیدوارم بتوانم وزنه هایی بزنم که در نهایت به مدال ختم شود.

*پیش بینی ات از مدال آوری سایر وزنه بردارها چیست؟

تیم خوبی داریم. در همه وزن ها مدعی هستیم، به خصوص در 94 و سنگین وزن. در 85 کیلوگرم و 105 هم شانس زیادی داریم. مطمئن هستم که بیشتر از دوره قبل مدال می گیریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 966185

وب گردی

وب گردی