دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد در مناطق محروم اردو زدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول از فعالیت‌های عمرانی دانشجویان این واحد دانشگاهی در دو روستای محروم استان گلستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا اسفندیاری در گفتگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در تابستان سال جاری اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول با محور بسیج دانشجویی برای اردوی جهادی به روستاهای محروم استان اعزام شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد کتول افزود: اردوی جهادی این دانشگاه بر محور فعالیت‌های عمرانی در دو روستا انجام شد تا کمی از معضلات محرومیت در این مناطق کاسته شود. یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که دانشگاه آزاد باید از آن حمایت کند، محرومیت‌زدایی در قالب ورود دانشجویان است.

وی ادامه داد: از افراد، نهادها، مسئولان و خیران برای دریافت مبالغی به منظور امدادرسانی به مناطق محروم و اردوهای جهادی کمک گرفته شد تا مشکلات مردم محروم برطرف شود.

اسفندیاری با اعلام اینکه فعالیت‌های دانشگاه از سوم شهریور آغاز می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه از این تاریخ آغاز و برای سال جدید تحصیلی برنامه‌هایی در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 966260

وب گردی

وب گردی