آغاز هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی از اول شهریور در محوطه تئاتر شهر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه11 از همکاری مدیریت شهری برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی در محوطه تئاتر شهر در روزهای یکم تا هفتم شهریور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمد جواد رشیدی با بیان این که هفته گذشته نشستی با مرضیه برومند دبیر جشنواره تئاتر عروسکی تهران به اتفاق نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 برگزار شده ؛ گفت: دراین نشست چگونگی تعاملات و همکاری مدیریت شهری برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر عروسکی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

رشیدی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره در آخرین روز مرداد ماه با برپایی کارناوالی در بوستان آب و آتش برگزار شد و روزهای یکم تا هفتم شهریور در مجموعه های هنری و نمایشی شهر تهران به ویژه محوطه روباز مجموعه تئاتر شهر در بوستان دانشجو هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی ( تهران مبارک ) به اجرا در می آید.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه11 در راستای آماده سازی فضاهای شهری برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی انجام خدمات شهری در محوطه تئاتر شهر و فضاهای پیرامونی ، زیبا سازی محیطی ، تبلیغات محیطی و ... انجام شده است.

بر اساس این گزارش مجموعه تئاتر شهر در نخستین روز از اجرای جشنواره میزبان چهار نمایش است و علاوه بر آن چند نمایش دیگر نیز در محوطه باز تئاتر شهر برای خانواده ها به اجرا در می آید.

گفتنی است پاتوق «من حافظ کوچک میراث فرهنگی‌ام» در روزهای برگزاری جشنواره عروسکی در پارک دانشجو از ساعت 18 الی 20 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966282

وب گردی

وب گردی