دانشگاه آزاد مشکلات جزیره کیش را با ظرفیت دانشجویی خود حل می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش از اختصاص 200 پایان‌نامه دانشجویان این واحد دانشگاهی برای حل معضلات و مشکلات این جزیره خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا قائدی در گفتگو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش در زمینه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: حدود 2500 دانشجو در 22 رشته دکتری، 22 رشته کارشناسی ارشد، رشته پزشکی و دندان‌پزشکی و چند رشته محدود کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بین‌المللی کیش افزود: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان این واحد دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند، باید از این ظرفیت استفاده کرد، بنابراین دانشگاه برنامه‌هایی برای تحقق این موضوع دارد که یکی از آنها ارتباط دانشجویان با صنعت از طریق پایان‌نامه‌های دانشجویی است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و درخواست سازمان منطقه آزاد کیش برای همکاری با دانشگاه آزاد، جلساتی برگزار شده و مشکلات و چالش‌های سازمان‌ها و صنایع در حال احصا و بررسی است.

قائدی گفت: نتایج این جلسات در اختیار گروه‌های آموزشی گذاشته می‌شود تا برنامه‌های مدونی تهیه شود. تاکنون حدود 200 پایان‌نامه‌ به مشکلات و چالش‌های جزیره کیش اختصاص یافته است. بنابراین تعریف پایان‌نامه‌ها بر اساس اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی جزیره کیش انجام خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: عنوان‌های این پایان‌نامه‌ها در کتابی چاپ خواهد شد. مهم‌تر از همه اینکه ارتباط دانشجویان با صنعت و سازمان‌ها پس از فارغ‌التحصیلی نیز حفظ خواهد شد تا از ظرفیت آنان برای حل مسائل مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966287

وب گردی

وب گردی