سامانه جامع درخواست پروژه‌های کسر خدمت نخبگان راه‌اندازی می‌شود

معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: سامانه جامع درخواست پروژه‌های کسر خدمت نخبگان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج علمی، سجاد سنگسری معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: با راه اندازی پرتال جامع سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری، نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه های سراسر کشور می‌توانند برای ثبت درخواست پروژه های تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت دوره ضرورت به این پرتال مراجعه کنند.

وی هدف از راه اندازی این پرتال را ایجاد عدالت و شفافیت در واگذاری پروژه ها به تمام آحاد جامعه نخبگانی کشور به خصوص استعدادهای برتر مناطق محروم و دور از پایتخت عنوان کرد.

سنگسری همچنین یکی از ضوابط ثبت نام برای دریافت پروژه‌ها را دانش آموخته یا دانشجوی مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا اعلام و خاطر نشان کرد: همه دانش آموختگان و دانشجویان محقق می توانند از ابتدای مهرماه سال جاری به نشانی پرتال که متعاقبا اعلام خواهد شد، مراجعه و ثبت نام کنند.

وی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر نیز تمامی رده های این سازمان در سراسر کشور براساس ابلاغ ضوابط، آمادگی ثبت درخواست همه دانش آموختگان نخبه کشور را خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 966303

وب گردی

وب گردی