درگیری مدیران سرخابی بالا گرفت/ یکی جام می‌خواهد، یکی بازی!

مدیرعامل باسگاه استقلال به صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد صحبت های حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس دور از منطق است. وی آبی پوشان را صددرصد در پرونده سوپرجام ذی حق می داند و معتقد است حکم کمیته انضباطی و کمیته استیناف، خلاف قانون است.

فتحی در این باره گفت: مستندات مان را به استیناف ارائه کرده و امیدوارم در کمال عدالت و انصاف رأی را صادر کنند تا با هماهنگی سازمان لیگ، زمان جدید بازی را تعیین کنند.

سرپرست باشگاه استقلال تأکید کرد: ما به همراه وکیل حقوقی و هادی مباشری (معاون اجرایی باشگاه استقلال) در کمیته استیناف از حق مان دفاع کردیم و مطمئن باشید رأی به سود استقلال خواهد بود. اگر هم استیناف بخواهد خلاف این رأی را بدهد، به دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد و حق استقلال و هواداران مان را می گیریم تا بستر انجام بازی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به غلط و برخلاف مفاد اساسنامه نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کرده اند. مگر سازمان لیگ علم غیب داشت که استقلال در روز بازی نمی آید؟ شاید می خواستیم بلوف بزنیم که شرکت نمی کنیم و روز بازی حضور پیدا می کردیم. بهتر بود اجازه می دادند روز بازی فرا می رسید و سپس رأی می دادند. حقی نداشتند که نتیجه را ۳ بر صفر اعلام کنند. ۳ بر صفر کردن بازی فقط در صلاحیت ارکان قضایی فدراسیون یعنی کمیته های انضباطی و استیناف است. اطمینان داریم کمیته استیناف با درایتی که دارد، زمینه بازی آبرومند را فراهم خواهد آورد.

از طرفی گرشاسبی اعتقاد دارد به دلیل عدم حضور استقلال در بازی سوپر جام، قرمزها باید جام را بدست بیاورند و استقلال بازنده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 966307

وب گردی

وب گردی