با ورود مدعی العموم زمین‌های آتش نشانی  به بیت المال بازگشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با تاکید بر صدور سند مالکیت و ترغیب مردم به این موضوع گفت: پرونده‌هایی مثل زمین آتش‌نشانی شهرداری، با ورود مدعی العموم به بیت المال بازگشت.

به گزارش ایسکانیوز مجید کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با اشاره به اینکه صدور سند مالکیت و ترغیب مردم به این موضوع گفت: نبود اسناد مالکیت باعث شده زمین‌های زیادی توسط زمین‌خواران با اسناد عادی در قالب صلح‌نامه جابجا شود.

کاویانی گفت: به واسطه این سندسازی‌ها زمین هایی که متعلق به برخی ادارات بود تصرف شده است که از جایگاه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در پرونده‌های مرتبط ورود پیدا کردیم و چند مورد رای به نفع ادارات صادر شده و زمین‌ها پس گرفته شده است.

وی گفت: پرونده‌هایی مثل زمین آتش‌نشانی شهرداری، به لحاظ صدور حکم محکومیت تصرف شده بود که با ورود شورای حفظ حقوق بیت‌المال و همکاری شعبات این رای به نفع شهرداری صادر شد و در مرحله بازگشت این اراضی است.

وی توضیح داد: یکی از محکومان به دلیل محکومیت‌های متعدد خود هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد و پرونده کیفری وی نیز تحت عنوان "تبانی برای بردن مال غیر" در مرحله رسیدگی است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 966346

وب گردی

وب گردی