ساخت مسجد و خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تبریز پایان یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ساخت مسجد این دانشگاه با مساحت ۸۰۰ مترمربع زیربنا و ساخت خوابگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مفدا، نشست هماهنگی سرپرستان کل کاروان‌های ورزشی سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ساعت ۲۲ پنجشنبه اول شهریورماه با حضور محمدحسین صومی رئیس ستاد اجرایی سیزدهمین المپیاد، مهدی مقدم منش رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت، محمد آقازاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بهرام جمالی مدیر تربیت‌بدنی این دانشگاه و همچنین جمعی از مسئولان ستادی و دانشگاهی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این نشست انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای لازم برای ارتقای سطح خدمات و مسابقات را ارائه کردند و در ادامه مسئولان و سرپرستان فنی رشته‌های مختلف در خصوص مسابقات و مسائل بحث و تبادل‌نظر کردند؛ برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه رشته‌های مختلف ورزشی این دوره از المپیاد از جمله مهم‌ترین بحث‌های مطرح‌شده در این نشست بود.

مهدی مقدم منش، رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت در این نشست به آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز با توجه به محدودیت زمانی برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی اشاره کرد و گفت: جای مسرت و خوشحالی است که با توجه به محدودیت زمانی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز میزبانی این المپیاد را پذیرفت چون قرار بود میزبان امسال المپیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشد و در روزهای آخر برنامه تغییر کرد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز از برگزاری این المپیاد استقبال کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نهایت همکاری را داشته‌اند مطرح کرد: چندین بار قبل از برگزاری المپیاد از خوابگاه‌های مختلف شهر تبریز بازدید شد و نهایت سعی‌مان را کردیم که کیفیت و کمیتی ایده آلی مهیا شود.

مقدم منش افزود طبق مشاهدات، تجربیات و شواهد، ایده آل ترین شرایط برای برگزاری المپیاد زمانی خواهد بود که دانشگاهی علاوه بر مجموعه‌های ورزشی خوابگاهی با ظرفیت دو هزار و پانصد نفر را داشته باشد.

محمدحسین صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این نشست با تشکر از حضور پررنگ کاروان‌های ورزشی در تبریز و ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور یک خانواده هستند، باوجود محدودیت زمانی میزبانی المپیاد را پذیرفتیم برای اینکه برای خانواده مفید واقع شود.

وی همچنین به ساخت مسجد دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هشتصد مترمربع زیربنا و ساخت خوابگاه دو هزار و پانصدهزار نفری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز که به‌زودی مراحل ساخت آن به اتمام می‌رسد اشاره کرد و گفت: مجتمع فرهنگی رفاهی امید با دستگاه‌های پخت صنعتی و توان خدمات‌دهی به تعداد افراد مورد انتظار در رویدادهای مختلف در دولت تدبیر و امید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد و این دومین میزبانی ما برای المپیاد در این دولت است و درآینده نزدیک دانشگاه ما سطح ایده آل ازنظر محل اسکان و خدمات‌دهی درزمینه‌های مختلف را برای برگزاری رویدادهای کشوری و بین‌المللی به‌طور کامل خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 966353

وب گردی

وب گردی