ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس و هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیور سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور با اشاره به ترافیک در برخی محورهای شمالی کشور در آخرین روز از تعطیلات، گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین گزارش‌های همکارانمان و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌های کشور، شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر 7 آن هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: این در حالی است که ترافیک خودروها در طول محور کرج چالوس پرحجم بوده و این شرایط در مسیر بازگشت یعنی در مسیر شمال به جنوب این محور نیز گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محور هراز نیز افزود: در محور هراز و در مسیر شمال به جنوب این محور شاهد ترافیک پرحجم هستیم و ترافیک عبوری در محدوده نارنجستان در این مسیر به صورت نیمه سنگین در جریان است.

رحمانی با بیان اینکه در جاده چالوس و در محدوده پل زنگوله و هزارچم مه‌گرفتگی و کاهش دید رانندگان گزارش شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر این محور، در محورهای نهبندان به زابل و نهبندان به زاهدان در استان سیستان و بلوچستان نیز کاهش دید رانندگان به دلیل گرد و غبار ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، با توجه به اوج‌گیری بازگشت مسافران در آخرین روز از تعطیلات جاری، بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا، ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از عصر امروز اعمال می‌شود و از ساعت 17، تردد در این محور به صورت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966356

وب گردی

وب گردی