طهرانچی: رفع دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان از برنامه‌های پیش روی دانشگاه آزاد است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از کلاس های طرح معرفت رضوی عملی کردن علم، تحصیل فارغ التحصیلان و توجه به اقتصاد دانش بنیان را از برنامه های کلی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده دانست و رفع دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان را جزء برنامه های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی نیشابور، دکتر محمدمهدی طهرانچی صبح امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از نزدیک با مسئولان و دانشجویان شرکت‌کننده در طرح معرفت رضوی دیدار و گفت‌و‌گو کرد و با حضور در مزار شهدا، به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

طهرانچی از کلاس‌های طرح معرفت رضوی بازدید و دقایقی با دانشجویان گفت‌وگو کرد و از محتوای کلاس‌ها و امکانات تخصیص شده مطلع شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سپس در جلسه ویژه‌ای در تالار عطار واحد نیشابور که امام جمعه، فرماندار، فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا، مدیرکل امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، رئیس واحد مشهد و نیشابور، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد مشهد، مسئولان واحد نیشابور و همه دانشجویان شرکت‌کننده در طرح معرفت رضوی حضور داشتند، حاضر شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: «با تاسی از منویات مقام معظم رهبری همگی باید تلاش کنیم تا به تمدن نوین اسلامی در همه زمینه‌ها دست یابیم تا غرب و دشمنان نتوانند از طریق وابسته‌‌کردن به کشور و ملت ما ضربه بزنند.»

طهرانچی افزود: «این دستیابی فقط در سایه اعتقاد به خداوند بزرگ و ائمه اطهار و ارتقای شناخت و معرفت از راه و روش و سلوک ائمه امکان‌پذیر خواهد بود.»

وی حضور در این نوع اردوها را فرصت مغتنمی برای دانشجویان دانست که منجر به ارتقای سطح علمی و فرهنگی آنان خواهد شد.

طهرانچی عملی‌کردن علم و تحصیل فارغ‌التحصیلان و توجه به اقتصاد دانش‌بنیان را از برنامه‌های کلی دانشگاه در آینده دانست و رفع دغدغه اشتغال فارغ‌التحصیلان را جزء برنامه‌های پیش روی دانشگاه برشمرد.

وی توجه بیشتر به مسائل فرهنگی دانشگاه را از سایر برنامه‌های آتی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با سعه صدر و صبر مثال‌زدنی و در کمال عطوفت و مهربانی، صحبت‌های دانشجویان را شنیده و به همه خواسته‌های آنان که اکثرا درخواست دیدار با مقام معظم رهبری، توجه بیشتر به مسائل علمی و فرهنگی استادان، جلوگیری از ورود خائنان به انقلاب و حامیان فتنه به دانشگاه و نیز توجه بیش از پیش به درخواست‌های صنفی دانشجویان را داشتند، پاسخ داد.

در این مراسم جعفر سعیدی رئیس واحد نیشابور هم گزارشی از وضعیت این واحد ارائه کرد.

رضا نصیری مدیرکل امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گزارش کاملی از اردوهای دانشجویی و بویژه طرح معرفت رضوی ارائه داد.

نصیری هدف از این طرح را معرفت‌افزایی و ارتقای سطح معرفت و شناخت مسائل دینی و فرهنگی دانشجویان بویژه انس و الفت و شناخت بیشتر مقام و منزلت حضرت امام رضا (ع) برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 966377

وب گردی

وب گردی