امدادرسانی به بیماران و مصدومان ناشی از طوفان  و گرد وخاک +عکس

طوفان شدید گرد و خاک در منطقه سیستان باعث در راه ماندن خودروهای زیادی در محور زابل به نهبندان شد.

به گزارش ایسکانیوز از در پی شدت یافتن دوباره طوفان گرد وخاک از ساعت ۵ صبح روز جمعه دوم شهریور ماه جاری در منطقه سیستان باعث مسدود شدن محور مواصلاتی زابل به نهبندان گردید و تعداد زیادی خودرو های سبک وسنگین در طوفان گیر افتادند.

در پی تماس با مرکزپیام فوریت های پزشکی زابل در ساعت ۱۱: ۱۵ واعلام اینکه تعداداز مسافران یک دستگاه اتوبوس و خودروهای گیر افتاده در طوفان دچار مشکلات تنفسی شده بودند ، بلافاصله سه تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ از پایگاه های اورژانس جاده ای میل نادر ، شهری یک و کد پشتیبان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس محل اعلام شده اعزام شدند.

متاسفانه به علت شدت طوفان و افزایش غلظت گرد وخاک و کاهش شعاع دید در محور مواصلاتی زابل به نهبندان حوالی میل نادر ۳۴ نفر از سرنشینان خودروها دچار مشکلات تنفسی ، قلبی و چشمی شده بودند تیم های امدادی اورژانس پس از رسیدن ببه محل مورد نظر بلافاصله هر ۳۴ نفر بیمار متاثر از این پدیده را به داخل اتوبوس آمبولانس منتقل و اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس بهره مند شدند.

گفتنی است امدادگران اورژانس زابل امروز با اینکه شرایط نفس کشیدن برای خودشان سخت بود ولی با تمام توان به بیماران نفسی دوباره دادند و به خودروهای درراه مانده کمک کردند تا از کانون طوفان نجات و به محل امن منتقل شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 966392

وب گردی

وب گردی